Thursday, December 4, 2008

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

Akhirnya aku berjaya melalui hari-hari yang menyeksakan ini dengan penuh kesabaran dan yang paling penting dengan penuh keceriaan. Walau pun minggu peperiksaan adalah minggu yang menyeksakan, tapi aku gembira kerana dapat berjumpa kawan-kawan aku terutamanya dua orang sahabat karibku Kashfi dan Sukimin. Macam biasa, cuma mamat-mamat yang cukup handsome aje yang layak menjadi sahabat karib aku. Kriteria ini sudah lama wujud dalam diari hidup aku, dari dulu hinggalah hari ini. Terima kasih sahabatku kerana sentiasa sabar melayan kerenah aku yang tak boleh nak diperjelaskan. Cukuplah sampai di sini, aku dah mengantuk. Jumpa lagi di lain masa dengan cerita yang lain. Aku akan bercuti mulai esok hingga 10 Disember 2008, selepas tu aku kena pergi kursus di Taiping hingga 12 Disember 2008. Kita jumpa lagi selepas aku balik dari kursus di Taiping.

No comments: