Wednesday, April 8, 2009

Legaaaa

Semalam, 7 April 2009 Dr. Izham datang observe aku. Dia berada di pejabat aku dari pukul 8.50 pagi hingga 10.20 pagi. Lepas dia observe aku, dia siap interview Ketua Sektor aku dan bersembang dengan beberapa orang PT aku. Kira oklah sebab Dr. Izham memang seorang yang peramah dan mudah mesra dengan orang. Semua rakan-rakan di pejabat termasuk Puan Pengarah memuji Dr. Izham sebagai seorang pensyarah yang "tall, dark and handsome". Banggalah jugak aku sebab pensyarah yang ajar aku pensyarah yang handsome. Banyak input yang aku dapat dalam sesi perbincangan bersama Dr. Izham, termasuklah yang berkaitan dengan tesis untuk Latihan Ilmiah next semester. Legaaaa rasanya sebab dah habis praktikum. Tapi masih pening sebab tugasan, satu pun aku tak tengok lagi. Sibuk giler kat pejabat.

No comments: