Wednesday, April 1, 2009

Mesyuarat Penterjemahan











Pada 30 Mac - 3 April 2009 aku menguruskan Mesyuarat Penterjemahan Borang-Borang BPS dan Semak Semula Bahan-Bahan Promosi Pendidikan di Hotel Putra Brasmana, Kuala Perlis. Kumpulan ni tak ramai pun, cuma ada 12 orang jer. Tapi semuanya sangat komited dan bersungguh-sungguh. Malangnya aku pulak yang tak sihat, aku demam dan selsema. Aku rasa mungkin aku jadi macam ni sebab tak cukup rehat kot. Last week aku di Kota Kinabalu untuk penilaian SKIPS. Minggu sebelum tu aku sibuk buat persediaan untuk praktikum. Memang tak ada rehat langsung. Tugasan, satu pun aku tak tengok lagi. Walau pun di Perlis, dalam masa yang sama aku kena siapkan Kertas Cadangan Karnival Kokurikulum Sekolah-Sekolah Swasta 2009 sebab Pengarah nak segera. Dalam waktu yang sama juga aku kena buat persediaan untuk 2nd opinion praktikum sebab next week (7 April 2009) Dr. Izham pulak akan datang observe aku. Tensionnyaaaaa...........

1 comment:

Wan said...

Sure dapat A Za. Tahniah! Saya takde second lecturer pun yang datang. Takde harapan dapat A la tu..Hik..hik..