Sunday, March 8, 2009

Kursus di IAB

Esok (9 Mac) hingga 13 Mac aku dan member-member PKPGB Kohort 3 akan mengikuti Kursus Pengurusan Projek PKPGB di IAB, Genting Highlands. Nampaknya bermulalah hari-hari sibuk aku. Adik aku baru balik dari Genting Highlands last week. Dia kata sekarang ni kat Genting Highlands memang sejuk. Maka aku kenalah sediakan baju sejuk. Kali ni agak lama jugak aku kena tinggalkan anak-anak aku. Mesti aku akan rindukan anak-anak aku. Kesian fatin, minggu ni dia balik bercuti tapi aku pulak tak ada di rumah. Mujurlah anak-anak aku memahami situasi aku sekarang ni. Terima kasih anak-anakku.

1 comment:

zariah mairaj said...

Mktasa kursus kat IAB hari tu, peserta UTM yang tak kursus kerana tu best friend aku, kata orang mcm kembar, ke mana-mana susah senang memang selalu ngan dia. Nasib baik aku ni jenis ramai geng, geng dr Muar tu semua ok, tapi maklum je le diaorang dh ada pasangan masing2 duduk dekat2. Mlm pertama je aku kena tinggak ngan geng Muar atas sbb dia nak dok tgkt bawah, u bayangkanlah i ni kn penakut sikit sbb kt IAB tu byk gak orang nampak2. Pengalaman aku masa PTK 2005 dulu kwn sebelah aku siap kena usik2 lagi, brg dia disorok2kan oleh sesuatu....he..seram. Kot2 ari itu aku ditinggalkan jam 11 mlm. mcm urgent sgt... salah aku gak mlm tu aku keKl teman soi beli kot..PErh..semuanya berkorban utk kwn. Maka 2 mlm aku menumpang tido sekatil dgn geng mersing soi... dua hari le...aku migrain, maka dengar lak kena cari tajuk betul2 utk projek IAB lagilah hidup ini perlu diteruskan..Namun kami enjoy, dpt ilmu. sampai skrg pkpgb utm asyik pantun high higi sun high..